Irakasgaiak
– Haur Hezkuntza (3-6 urte). Irakasleak: Nerea Pérez Beltrán eta Marijoxe Gaztelumendi Zalakain
– Musika hizkuntza (haurrak, helduak). Irakaslea: Leticia Vergara Pérez
– Musika-kultura. Irakaslea: Maider Aizpurua Vélez
– Abesbatza (haurrak, helduak). Irakaslea: Leticia Vergara Pérez
– Talde instrumentalak:
- Perkusioa. Irakaslea: Igor Telletxea Irazoki
- Txistua. Irakaslea: Mari Joxe Gaztelumendi Zalakain
- Akordeoia. Irakaslea: Nerea Pérez Beltrán
- Trikitixa. Irakaslea: Nerea Pérez Beltrán
- Helduen taldea . Irakaslea: Igor Telletxea Irazoki
- Biolin taldea. Irakaslea: Maider Aizpurua Vélez
- Gitarra taldea. Irakaslea: Araitz Bizkai Villanueva
- Talde instrumentala.Irakaslea: Aitor Mitxelena Rubio
– Musika-tresnen ikasgaiak:
- Pianoa-teklatuak. Irakaslea: Marijo Vergara Iraeta
- Akordeoia-trikitixa. Irakasleak: Nerea Perez Beltran
- Txistua. Irakaslea: Mari Joxe Gaztelumendi Zalakain
- Perkusioa. Irakaslea: Igor Telletxea Irazoki
- Tronpeta. Irakaslea: Erlantz Carrión Redondo
- Biolina. Irakaslea: Maider Aizpurua Velez
- Saxofoia. Irakaslea: Aitor Mitxelena Rubio
- Klarinetea. Irakaslea: Aitor Mitxelena Rubio
- Gitarra klasikoa-elektrikoa. Irakaslea: Araitz Bizkai Villanueva
- Panderoa. Irakaslea:Igor Telletxea Irazoki
- Zeharkako xirula: Aritz Segura Ubegun
Proiektu pedagogikoa
Berako Isidoro Fagoaga Udal Musika eskolak Ikaskuntza Adierazgarriaren Teoriak eta Konstruktibismoa hartzen ditu ardatz, honako printzipioen arabera:
- Ikasle bakoitzak bere ikaskuntza eraikitzen du. Irakaslea bitartekaria da, laguntza eta irtenbide teknikoak eskaintzen dituena ikasleak garatzen duen prozesu pertsonalean.
- Irakaskuntza oro ikaslearen garapen mailatik abiatzen da.
- Prozesu bakoitza desberdina da, norberaren beharren arabera egokitzen dena, bere eboluzio eta ikasteko abiaduraren arabera.
- Ikaskuntza molde berriak ikasleak dakienaren eta menperatzen duenaren gainean oinarritu behar dira. Edukiak ikaslearen desio eta ezagutzatik ahalik eta erakargarrien eta hurbilen egon beharko dute.
- Irakaslearen heziketa esku-hartzeak helburu nagusia izan behar du ikasleak bere kabuz ikasten ikas dezala.
Eskola ahalik eta demokratikoena izan dadin, gurasoen, irakasleen eta ikasleen arteko lan asoziatiboa bultzatzen du, ikastetxearen, Udalaren eta Hezkuntza Administrazioaren arteko harremana ahalik eta emankorrena izan dadin.
Eskolaren helburuak dira:
- Musika arloko irakaskuntza ez arautua eskaintzea, izaera guztiz praktikoa duena, eta taldeko musika bultzatuko duena.
- Bere gaitasunengatik, bokazioagatik edo interesengatik baldintzak eta borondatea duten ikasleei formakuntza sakonagoa eskaintzea, araututako irakaskuntzara sarbidea izan dezaten.
- Musika Eskolaren ekintza eremua denean musikaren kultura zabaltzeko elkarlana sustatzea bertzelako ikastetxeekin zein gizarteko elkarte eta eragileekin.
- Bertze musika eskola batzuekin harreman iraunkorra eduki eta koordinatu irakaskuntza metodologiak, ekintzak zein antolaketa ereduak partekatzeko.
- Musika bere osotasunean ulertzeko beharrezkoak diren oinarrizko irakaskuntza teorikoa eskaintzea.
- Musika mota guztiak aditzeko gustua bultzatzea, izaera kritikoa erraztuz eta garatuz.
- Irakaskuntza aktiboa garatzea, non irakaslea bitartekaria izanen den, autoritarismoa edo zigorrak baztertuz.
- Eskolaren kudeaketan irakasleek, gurasoek, ikasleek eta irakasle ez diren langileek parte har dezaten bultzatzea.
- Irakasleen etengabeko formakuntza erraztea.
- Kanpo zein barne komunikaziorako bitartekoak erabiltzea eta garatzea.
- Herri musikaren kulturan modu positiboan eragitea, ez bakarrik ikaslearen formakuntzaren bidez, baita Berako gizartean ere esku hartuz, eskolako taldeen etengabeko jarduera publikoaren bitartez.
IKASKETEN EGITURAKETA
1. MAILA | |||
IRAKASGAIA | IRAUPENA | IKASTURTEA | MUSIKA TRESNA |
Musika eta mugimendua 3 | Ordu 1 | Lehenbizikoa | — |
Musika eta mugimendua 4 | Ordu 1 | Bigarrena | — |
Musika eta mugimendua 5 | Ordu 1 | Hirugarrena | — |
Musika eta Mugimendua 6 | Ordu 1 | Laugarrena | 30 minutu |
IRAKASGAIA | MUSIKA HIZKUNTZA | MUSIKA TRESNA | |
Prestakuntza | 2 ordu | 30 minutu |
2. MAILA | ||||
IKASTURTEA | MUSIKA HIZKUNTZA | ABESBATZA | TALDEA | MUSIKA TRESNA |
LEHENBIZIKOA | 2 ordu | Ordu 1 | 40 minutu | |
BIGARRENA | 2 ordu | Ordu 1 | 40 minutu | |
HIRUGARRENA | 2 ordu | Ordu 1 abesbatza edo taldea | 40 minutu | |
LAUGARRENA | 2 ordu | Ordu 1 abesbatza edo taldea | 40 minutu | |
IKASTURTEA | MUSIKA KULTURA | ABESBATZA EDO TALDEA | MUSIKA TRESNA | |
BORTZGARRENA | Ordu 1 | Ordu 1 abesbatza edo taldea | 40 minutu | |
SEIGARRENA | Ordu 1 | Ordu 1 abesbatza edo taldea | 40 minutu | |
“Oinarrizko Maila”ko diploma ez-arautua |
3. MAILA | ||
IRAKASGAIA | TALDEA | MUSIKA TRESNA |
AMATEURRA (HAUTAZKOA) | ||
Musika-informatika | Taldea | 40 minutu |
Musika-kultura | Taldea | 40 minutu |
PROFESIONALA (HAUTAZKOA) | ||
Musika Hizkuntza Espezializatua | Taldea | 50 minutu |
Harmonia | Taldea | 50 minutu |